|      

  

Detail nabídky3478/2018/Vedoucí asistenčního oddělení


Lokalita:

Ostrava


Informace o klientovi:

Naším klientem je zahraniční společnost zabývající se poskytováním asistenčních služeb v oblasti pojištění.


Náplň práce:


Vedení týmu operátorů call centra,
kooperace napříč společností,
komunikace s kooperujícími subjekty,
rozvoj členů týmu,
nábor nových členů týmu.


Požadujeme:


SŠ vzdělání s maturitou,
2 roky praxe ve vedení týmu v call centru,
komunikativní úroveň angličtiny,
výborná znalost MS Office.
analytické schopnosti,
schopnost motivovat sebe i druhé k výkonu,
rozhodnost.


Nabízíme:


stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, jazykové vzdělávání, občerstvení na pracovišti, 25 dní dovolené.


Kontakty:

Hana Mihulová, 597 479 237, hmihulova@specialist.cz

V případě Vašeho zájmu o tuto pozici vyplňte prosím následující formulář.


 

Souhlasím s uchováváním, správou a zpracováním mých osobních údajů dle aktuální platné legislativy o ochraně osobních údajů.