|      

  

Detail nabídky3930/2021/Manažer call centra - customer care


Lokalita:

Ostrava


Informace o klientovi:

Naším klientem je stabilní obchodní společnost, která dlouhodobě funguje na trhu v oblasti prodeje doplňků stravy, kosmetických a chemických produktů.


Náplň práce:


Zodpovědnost za výkon a fungování call centra ( in bound a out bound calls)
Rozvoj call operátorů a jejich motivace
Zpracování objednávek a reklamací
Komunikace s obchodními partnery
Rozvoj zákaznického servisu


Požadujeme:


Prokazatelná manažerská praxe v řízení call centra
Výborné komunikační a vyjednávací dovednosti
Leadership - praxe a dovednost v práci s lidmi - motivace, hodnocení, vedení atd.
Orientace na výkon, flexibilita, orientace na zákazníka, samostatnost, rozhodnost, odolnost vůči zátěži, schopnost efektivně řešit problémy.


Nabízíme:


Odpovídající mzda
22 dní dovolené
Flexibilní pracovní doba
Home office
Penzijní připojištění


Kontakty:

Filip Mohyla, 597479237, fmohyla@specialist.cz

V případě Vašeho zájmu o tuto pozici vyplňte prosím následující formulář.