|      

  

Detail nabídky3950/2021/Manažer oddělení Customer Care


Lokalita:

okres Frýdek - Místek


Informace o klientovi:

Naším klientem je zahraniční výrobní společnost, která se zabývá zakázkovou strojní výrobou a působí na našem trhu již 30 let. S ohledem na rozvoj svého závodu hledá tato společnost do svého týmu vhodného kandidáta na pozici manažera zákaznického servisu.


Náplň práce:


zodpovědnost za naplňování business strategie v každodenní firemní praxi
vedení týmu Customer Care
péče o klíčové zákazníky a zacílení na další spolupráci/business s nimi
organizace help desk služby
definování plánů prodeje náhradních dílů


Požadujeme:


VŠ vzdělání - ideálně technického směru
velmi dobrá znalost AJ (pro každodenní komunikaci se zahraničními kolegy)
prokazatelná praxe (10 let) v oblasti zákaznického servisu, podpory nebo prodeje
zkušenosti s vedením menších týmů
výborné komunikační dovednosti, schopnost ovlivňovat a vyjednávat
organizační schopnosti, sebeřízení a disciplína
ochota cestovat


Nabízíme:


odpovídající manažerské ohodnocení + roční bonus
automobil i k osobnímu použití
řada firemních benefitů


Kontakty:

Jindřiška Karásková, 597 479 237, jkaraskova@specialist.cz

V případě Vašeho zájmu o tuto pozici vyplňte prosím následující formulář.